mércores, 29 de xaneiro de 2014

30 DE XANEIRO, DÍA DA PAZ!

Unha vez tiven un sono. Soñei un mundo en paz, sen violencia, sen disputas, sen diferenzas…
Soñei un sono, un sono de liberdade onde o amor reinaba no universo coñecido. Ollei pola fiestra e mirei un fermoso campo de margaridas. De súpeto, era un campo de guerra, cheo de cadaleitos que ían sementando de novo flores e un arco da vella de cores brillantes.
Que sono tan estraño!
De súpeto, de novo, ao traverso dun cristal, ollaba coma o  vento movía as follas nun xardín. Só escoitaba o vento que asubiaba.  Sen temor, sen medo, pois a violencia, incluso a do vento,  é o medo aos ideais dos demais. E, de novo, trasladeime a un campo de bataia, a un fogar onde imperaban os gritos e a violencia, física e psíquica, a un aula, onde os alumnos rifaban e non se respectaban, a un patio de recreo onde había marxinación, acoso e desprezo pola cor, polo carácter, pola diferenza, por ser distinto...
Voei ata unha sinagoga- era un sono- onde se enaltecía o ataque a unha mesquita, e aparecín na mesquita, onde se enaltecía o ataque á sinagoga, e fun ata o Vaticano, e vin moita riqueza e inxustiza, e baixei a África e vin moita pobreza.
Voei mecida polo vento ata a porta dun supermercado e vin xente recollendo comida  caducada, e fun á casa dun presidente de goberno, e dun empresario de fortuna, cando celebraban unha festa... e... volvín á miña fiestra. Estaba ollando o mundo no que vivimos, ese no que  “ tódalas persoas son iguais. Persoas ás que amar”  según Tareixa de Calcuta, e non me semellou que vivira en paz,nin que as persoas se amaran, mais vin moito amor aos cartos.
Eu sentía paz interior, ollando a beleza da natureza, mais a cada sitio ao que acodía, ese concepto que me ensinaron non era o que vía. Violencia, violencia estrutural, inxustiza e máis violencia.
Os pais e profesores que me educan dinme: “ A paz é un arma cargada de futuro”, seica si, seica temos ese dereito no futuro, mais non hai futuro en paz se non hai educación para a paz. Dime no meu sono Gandhi “ Non hai camiño para a paz, a paz é o camiño”.
E empecei a camiñar. A educación é a arma máis poderosa que podemos usar para cambia-lo mundo, e sí, se cadra, así é, como dixo Madiba. Teño que esforzarme para vivir en paz, e correr cara á paz, e cando non poida trotar, camiñarei, e cando non poida camiñar, usarei o bastón, mais nunca me deterei. E con esa reflexión espertei.
E comezaron a voar, ao meu redor, centos de pombas brancas.


Ningún comentario:

Publicar un comentario